Klachten

Suggesties zijn welkom. Wij staan daar altijd voor open want wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Als u onverhoopt klachten heeft over onze bereikbaarheid, de bejegening door een van de medewerkers of over iets anders, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk aan de betreffende persoon en anders aan de huisarts kenbaar te maken.

U kunt ons ook een berichtje sturen, Wij nemen dan uw klacht snel in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch, via een afspraak of schriftelijk een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen enkele dagen en mogelijk direct en af te ronden.

U kunt ons hier een bericht sturen.

Onze praktijk is ook aangesloten bij de Huisartsen Klachtencommissie Amsterdam, Postbus 206, 1000 AE Amsterdam, www.hkca.nl.